SO,WHO IS ELLI?



jag föredrar orange och bruna färger i mitt hem, massor med krimskrams, kaos, mysigt mörker och stora saker.
jag gillar pennor som är bamsestora, eller telefoner som är det, eller muggar, eller trasor..helst skor.
allting är så gulligt när det är förstorat.

jag blir intresserad av människor med snea gula tänder, skabbigt skägg, inget fett på kroppen och alltid en snus i käften eller en cigg bakom örat.
det är sexigt när det är lite slibbigt och äckligt anser jag.

så tycker jag att allting är godare när man gör precis som man inte ska.
dricka direkt ur mjölkpaketet, gnaga från osten, tugga frysta köttbullar, suga på bananen och tugga isglass.
av någon barnslig anledning.

jag anser att man måste vara bäst för annars är man dålig. så måste man lära sig allting själv, ingen får lära mig spela ett instrument för då är jag inte naturligt bra.

ibland anstränger jag mig för att stöka ner, jag gillar när det ligger saker överallt. det är mysigt.
gillar att sätta sockar lite här och var, helst randiga förstås.

jag älskar älskar älskar mia och klara. och fred. jag älskar humor. jag älskar folk som skämtar.
jag hatar hatar hatar fisk, jag äter ingen fisk. ALLS. jag kräks inombords av lukten av fisk. jag äcklas av människor som äter fisk, dom luktar nog lika illa som fisken tänker jag. eftersom dom går och bär omkring på den i magen.

jag blir helst kallad elli, det låter så mycke sötare än ellinor. det är så manligt på nåt vis.


Kommentarer
Postat av: Thomas

äntligen får vi se en söt tydlig bild på dig :)

men all fisk luktar inte likadant.

lax luktar väl ändå annorlunda?

sushi och annan rå fisk skulle jag aldrig äta.

2010-10-01 @ 00:22:42
Postat av: Klaggen

Underbart inlägg :D

2010-10-01 @ 02:58:00
URL: http://klaggen.blogg.se/
Postat av: mi

HIHIHI. nej men all fisk stinker fotsvett.

2010-10-02 @ 17:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0