don't let it end..



jag ser hög ut.
stenhög.
jag är rädd för min spegelbild just nu.
ögonen är så rödsprängda och små dom bara kan bli.
så har jag en miljon grader feber enligt mig själv men inget alls enligt sån där pinne man stoppar i munnen.

+ att båda mina vita färger är slut och det gör mig rasande.
gillar inte att måla i färg, det passar mig inte.
inte just nu.
+ att det var ett underbart väder att cykla i. speciellt med håliga byxor, tunna och ikket vattentäta kläder.
uppförsbacke hela vägen och snö/regn i ögonen + mitt paranoida tankesätt om hur alla glor och skrattar åt mig.

SOME SAY LIFE IS A DREAM.
men jag säger att life is a huge bajskorv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0