did your teardrops quickly dry..

det måste vara fantastiskt roligt att leva här i livet om man älskar att se sig själv i spegeln och om man aldrig ångrar något man sagt eller gjort.
livet måste vara otroligt om man älskar den man är.

jag är trött på att ses som den komplicerade bitterfittan.
jag är komplicerad för såna egoister som inte tar sig tio minuter till att lyssna på vad jag har att säga.

när du en gång faller och sjunker sådär sinnessjukt långt ner i ett hål så att du själv inte ens förstår det.
när du bara skrattar sanningen i ansiktet.
då tar det lång tid att ta sig upp igen när du väl inser vad som hänt.
även om det går bra och du klarar varje steg perfekt.
så kommer du inte upp förrän du är framme iallafall.
du kan inte få hålet att krympa.
med lite hjälp går det såklart fortare.
då kanske hålet känns lite mindre.


jag är ingen bitterfitta, jag föll ner i ett hål och nu ropar jag på hjälp.

AMEN.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0