MANEATER



man måste ta för sig här på jorden.
det vet jag väl.
annars kommer man ju ingen vart.
ingen blir känd om dom inte tror att dom är magnificenta.
ingen får många vänner om dom inte jagar dom.
ingen hamnar i irland om dom inte bestämmer sig för att dom är coola nog att våga ta sig dit.
man måste veta att man är bäst (fast man förstås inte är det).
då klarar man sig fint.

ändå tar jag aldrig för mig och jag vet att jag är sämst (fast jag förstås inte är det).
jag låter alla trampa på mig och jag låter alla sunkhögar se bättre ut än mig.
när jag ändå vet allt det, varför ska det då vara så himla svårt att göra något åt det för?

man kan inte tro att man är fulare än alla andra och låta dom sno alla snygga män.
man måste tro att man är snyggare.
man måste våga.

jobbiga måsten.


Kommentarer
Postat av: T

Inga måsten, är helt frivilligt.

men livet blir ju så mkt lättare om man gör dom dära "måsterna" :/ :S isch.

2010-09-24 @ 09:08:56
Postat av: Anonym

det jag menar såklart. om man vill nåt så måste man ju mycket.

2010-09-30 @ 13:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0