EAT WORLD

ellinor hinner inte tänka och filosofera.

visserligen kan det vara bra, men samtidigt gör det mig så otroligt frustrerad.

jag går ju miste om en massa intressanta tankar och idéer.

det gäller att passa på att tänka så mycket det bara går när man väl får tid över.

fast då kan hjärnan bli stressad, det kanske inte är så bra.

jag undrar vad som är bra för hjärnan egentligen.

undra om det kan skada hjärnan att tänka på dåliga saker, eller att tänka alldeles för mycket bara?

nåväl, jag får väl fråga någon som vet, någon dag


och varför får man fotsvett?


Kommentarer
Postat av: Klaggen

Det är nog bra för hjärnan att lösa pussel och göra andra olika övningar där man måste tänka logiskt. Eller minnes-övningar till exempel? När man tänker för mycket så blir hjärnan trött och då är det dags att sova :), så det sker automatiskt ^^.

Fotsvett får du för att dina fötter inte ska börja koka och gå sönder. Kroppen kyler ner fötterna med svetten.

2010-10-01 @ 12:00:29
URL: http://klaggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0