life in a chips-skål



tänk om himlen istället var täckt av en massa chips.
jättestora tjocka chips som man kunde klättra på.
så kunde man klättra upp till månen som var gjord av ost.

tänk om livet var busigt.
jag har kommit på att dom flesta som finns omkring mig tycker att det är puckat att drömma + fantisera.
dom tycker att jag tänker/drömmer för mycket.
alla är såna tråkiga realister.

jag kan inte vara realistiskt.
jag är ju inte helt borta heller.
fast det är såklart att jag vet att molnen aldrig kommer att förvandlas till jättechips eller månen till ost.
jag tycker det är kul att busa omkring med mina tankar.
det är väl ändå det dom är till för?

WE DON'T CARE WHAT THEY SAY ABOUT US.


Kommentarer
Postat av: Frida

2010-09-23 @ 10:51:30
URL: http://omgitsfridawoxberg.blogg.se/
Postat av: Frida

men åh, dumma dator. nu står det fint bara frida däruppe. nödvändigt liksom, hah. men jag skulle faktiskt säga att jag gillar dig, fast inte på det sättet, tyvärr.. okejj, egentligen tänkte jag säga att jag blev ledsen när jag upptäckte att din gamla blogg var borta, och jag blev glad när jag hittade din nya istället :D och nu skriver jag jättemycket hel-onödigt. suck.

juste, jag skulle från början säga att jag blev så glad för att det finns någon lika normal som jag. som inte bryr sig och som älskar att tänka på konstiga saker och fantisera om ost. och ja, tankarna är till för att busa med. hihi, annars skulle dom ju lika gärna kunna vara tomma. och då skulle vi inte ha några liv, då skulle allt vara onödigt och tråkigt.



och nu har jag nog skrivit den längsta kommentaren nånsin, hehe busigt ;>

2010-09-23 @ 11:02:21
URL: http://omgitsfridawoxberg.blogg.se/
Postat av: Thomas

Det betyder att du är en mycket kreativ människa. Sök jobb på en reklambyrå, dom kommer älska dina idéer :)

Kram,

Thomas

(som hitta din blogg från norrlandskontakten)

2010-09-25 @ 18:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0