HOPPLÖSHET



varför ska vi alltid vara perfekta?
varför måste vi ha smala midjor och stora bröst?
och varför räcker vi ändå inte till?
varför är det ni om har makten?
varför är det ni som bestämmer, ni som sviker och är otrogna?
varför är det ni som tillfredsställer er själva genom att titta på andra kvinnors fittor?
har ni verkligen inga känslor alls?
vet ni inte vad kärlek är?

jag tror inte på kärleken. inte alls.
inte längre.
så mycket ont som händer alla.


jag är trött på att killar är fruktansvärda.
det är inte värt att hoppas på att det finns någon som inte behöver porr eller andra kvinnor.
hur fan kan man ens titta på en annan kvinnas bröst när man har en egen?
ni vet inte hur man älskar.
era jävla vilddjur.

vad jag önskar att jag var homosexuell.

ni behöver inte ha ett skit, så många vackra kvinnor som älskar sina fula feta finniga män.
vi älskar er för dom ni är, era insidor. ni älskar våra bröst och hallongrottor.
fyfan.
jag hatar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0