ETT-HUNDRA-FYRA

år gammal har jag bestämt mig för att bli.



jag är faktiskt oerhört glad ska du veta kära varelse.
full av hopp och längtan.
det känns underbart att få vara mitt riktiga jag.
skratta och vara busig.
ställa konstiga frågor och släpa fötterna efter golvet så det låter roligt.
kasta bowlingklot precis som jag föredrar det, spela badminton så jag blir alldeles svettig.
studsa på pilatesbollar utan att känna mig fånig.
yep. i like it here.

snart är det halloween. vad ska jag då se ut som?
helst vill jag bara slänga ett lakan över mig och vara ett spöke, fast då ser ju ingen mig förstås.



Kommentarer
Postat av: Klaggen

Jag ska nog klä ut mig som någon som spelar i ett black metal band, med Corpse Paint och hela köret :D.

2010-10-01 @ 11:56:45
URL: http://klaggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0