at least i feel something



anyways så sitter jag här nu.
elli and the oldies.
som att gå i skolan igen.
fast bara med äldre, och lite annat.
i matsalen får man spana på åttioåringar som vräker i sig mat eller sär som skriker och skräms.
man får se till att leta rätt på alla ställen man måste vara på också.
hiss hit och hiss dit.
jag kommer vara förstoppad hela veckan.
det är väl mitt minsta problem egentligen.
önskar bara jag hade en liten pål plutt jag kunde bära omkring på som sa åt mig vad jag ska göra och säga.

mina väggar är gula och himlen blå.
det ligger en död fluga precis brevid slutet av gardinen.
så otrevligt.
jag tror att det ekar här inne, det finns ingen matta.
jag kan åka skridskor med skorna på för golvet är jättehalkigt.
men det kan jag inte ta reda på, om det ekar alltså. jag kan ju inte bara skrika rakt ut, även om jag hemskt gärna vill det just nu.


Kommentarer
Postat av: Thomas

Du kanske har Social Fobi?



Det är när man känner sig som man bara vill falla under jorden om man tvingas stå och prata inför folk.



Eller när för många tittar på en och man känner fördömandet och avståndstagandet bakom falska leenden.



Det går att bota :)

Jag hade det en gång i tiden.



Kram,

Thomas

2010-09-27 @ 19:15:13
Postat av: Stora T!

Thomas, hon är bara paranoid :p

Fast hon håller nog på att utveckla social fobi, det har jag sagt åt henne. Skärpning!

Det mesta går att bota bara man vill.



Förresten Elli, jag har kommit på!! Du kan ju bajsa på toaletterna där vid entren :D Du behöver ju inte bajsa på tossin vid ditt rum :) Å äre nån utanför när du bajat klart säger du att det luktar skit som F A N där inne så dom ska passa sig ;D Awesom!

2010-09-29 @ 14:42:58
Postat av: e

jag har redan bajsat två gånger, det går finfint :D jag bryr mig inte så mucho.



jo jag är paranoid som fan :)

2010-09-29 @ 14:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0