YoGGI :>



jag freaking älskar yoggisar.
försöker alltid hitta yogurts som smakar så mycket banan som möjligt.
finns inget godare än banan-smakiga saker.
banan-kaka. banan-oboy. banan-glass. banan-paj. BANAN-GODISAR.
banan på riktigt är inte så gott, HOW WIERD.
anyways så är dom så sjukt goda, speciellt den barnsliga (såklart).
den är så tjock och krämig och söt och alldeles jätte-onyttig.
dessutom är den så himla gullig.
man borde inte få göra gulliga förpackningar, det lockar otroligt mycket.

yoggis



Kommentarer
Postat av: Klaggen

Jag blir faktiskt också lockad utav grejer som smakar banan xD. Det är oftast inte så gott som jag hoppas, men jag kan inte sluta köpa bananiga-smaker ändå xD.

2010-10-19 @ 23:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0