PAY ATTENTION



jag är en tjockis.
jag ska bli en o-tjockis.
jag tänker börja göra en miljon armhävningar om dagen, om det så ska ta hela dagen.
jag klär av mig naken [HELT NAKEN] och lägger en megavass spikmatta på golvet under mig och så är det bara att köra på. jag dör nog om min vikt lägger sig med en smäll där.
och det vill jag ju inte.
sen tar jag ett foto på mig själv [HELT NAKEN] och ful, stående som en hösäck med hängpattar och bullmage.
så hänger jag upp den bilden i taket ovanför det stället jag ska göra situps på.
det borde räcka som motivation.

om det är någonting jag är beroende av så är det säkerhetsnålar. jag har med mig en liten burk full i såna nästan överallt.
den ligger här på sängen brevid mig nu och smajlar. det är bra med säkerhetsnålar, dom behövs nästan jämt.
om en tröja är för pösig sätter man fast med en nål.
om det är hål i byxan sätter man fast med en nål.
om behå-bandet går av sätter man fast med en nål.
ellinor hyllar säkerhetsnålen.



Kommentarer
Postat av: Fridaaa

ohgash vad dina tankar är..fina. jag älskar dom. liksom, många tycker nog dom är konstiga just för att dom är så egna. det finns ingen som du & jag diggar dig, verkligen. iiihi. men, det gör dig så braaa. du hade kunnat vara gud, då hade jag trott på gud. och TACK för den überfina kommentaren, jag blidde verkligen glaad :D den gjorde min dag. och du, du är EXTREMT, BRUTALT SNYGG! glöm inte det.

2010-10-05 @ 13:53:43
URL: http://omgitsfridawoxberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0