BAOTA



idag är det typ djurens, barnens och bullens dag?
jag är varken djur, barn eller kanelbulle.
är väl lika bra jag lägger mig under täcket och äter upp alla kanelbullar så dom blir glada, och väntar på att det ska bli allas dag igen då.

det satt tre clowner i matsalen, dom var übergulliga och hade såna superfina BAOTASKOR, så hade dom megasöta skjortor och dräkter med bamsestora röda knappar på ♥

av någon konstig anledning har alla kvinnor i hela sverige fått för sig att halloween är en dag då man ska vara så porrig det bara går att vara. det är ju synd. halloween ska ju vara läskigt och spökigt faktiskt.
jag hade velat vara en riktigt ruggig zombie, fast är väl inte särskilt rolig att låta alla andra förföra alla snygga män med sina porriga kläder medans jag får sitta i ett hörn och se otäck ut.


Kommentarer
Postat av: Karin

Sant. Sexy Devil, en klassiker. Och så vinner de! Om det tävlas då. Värdelöst. Ta i och fula ner sig. Så ska det göras. Jag sitter med dig i hörnet.

2010-10-05 @ 19:01:03
Postat av: mäj

sant. liksom, aa. man ska ju vara jättehemsk och läskig och ful så ingen vill se på en..istället gör folk tvärtom! hahaha :D waho!

2010-10-05 @ 20:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0