BURT YOUNG



var tog egentligen elli som blev full på två trefemmor vägen?
omegosh,jag börjar bli gammal.
jag måste vrida på huvudet i slowmotion annars trillar det nog av, det måste ha gått upp i vikt. min hjärna kan ju ha växt förstås. eller så har brainman ätit för mycket tankar och lagt på sig några kilon.

min tröja är ut-och-in och osten är full i en massa grått damm. smaskigt. dessutom har vattenglaset stått på det enda stället solen lyser på och är nu inte alls särskilt gott. eller vatten smakar ju förstås ingenting, men det är ändå gott när det är kallt. så orimligt.

livet är orimligt. jag är orimlig. du är orimlig.
jag har en sådan åldersnoja, jag är så stressad över livet.
jag kommer aldrig hinna börja leva. jag är för gammal redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0