FLÖRTTTT



you got no one to blame.
loser.
i am not in love with you.
unhappy cause of you.
I HATE.
crying without tears.
don't know why.
it works.
i'm sorry.
marry me.
leave you.
lost.
who i am.

nu mor har jag namn på mina låtar.
på alla låtar som är OKEJ.
sex av dom är bra, resten okej.
dom andra jag har får inte ens vara med på listan för dom suger elefant.

anyways, för stunden är jag bara för glad för att vara insides-klok.
OO.OO - önska dig en prins!
jag hann inte...den hann bli en minut över.

en sak..alltså jag älskar verkligen att min syster är kär och har en söt pojk-man.
jag älskar att hon är älsklig, det är så älskvärt.

älsk dig HUGE-time ♥


Kommentarer
Postat av: Stora T!

:D

2010-10-21 @ 08:39:32
Postat av: Anonym

var det ALLT du hade att tillägga? VERKLIGEN? that's just SO low..........

2010-10-21 @ 13:10:44
Postat av: Anonym

hahahaha men fucking sorry då.

ska försöka göra bättre ifrån mig nästa gång! promise!

2010-10-22 @ 10:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0