DIRTY DAYS



jag har ingen tunga längre, har en stor bulle i munnen som bara jäser och jäser hela tiden.
har nog aldrig dreglat så mycket i hela mitt liv, när jag försöker sova känner jag bara hur dregel-pölen växer.

ANYWAYS. jag dricker numera kaffe, dag två i mitt artonåriga liv.
SÅ VUXET. nu kan jag sluta fnussa när folk artigt frågar om jag dricker kaffe.
jag börjar med att dricka äckligt kaffe och kallt kaffe, så att det är så äckligt som möjligt i början, då kanske det blir godare senare.

jag gillar verkligen inte att folk går omkring helt naket på badhuset.
speciellt inte gamla tanter med russinrumpor, deg-pattar och bull-könsorgan.
förstås inte heller alla puddingar med perfekta fasta kroppar och fina bröst.
ska börja ta med stora sugproppar som fastnar så hårt när jag skjuter dom att när alla puddingar drar bort dom från sina bröst blir dom hängiga och skrynkliga.
livet var bättre när jag var liten och fick hänga på den manliga avdelningen, mycket intressantare. dessutom var jag i perfekt längd också.
ibland brukar jag fundera på vilka som äger alla dom där penisarna jag fick skåda på den tiden.


Kommentarer
Postat av: Klaggen

Jag gillar inte badhuset >_>.

Nytt, glatt inlägg på bloggen :D!

2010-10-12 @ 19:50:10
URL: http://klaggen.blogg.se/
Postat av: MAMMA

Ibland när jag läser din blogg, skrattar jag så tårarna rinner. Men ibland blir jag också orolig och rädd.......men jag litar på dig. KRAM

2010-10-13 @ 15:58:36
Postat av: ELLI

ååh, mori kommenterar!:>

hahaha :D meeeen, vad blir du rädd för?:O

2010-10-13 @ 16:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0