i look over me like a doctor looking for disease



jag tror att det är ungefär så min hjärna ser ut. som en oskyldig liten ihopskrynklad pappers-servett.

imorgon ska jag röntga mitt huvud. hoppas jag inte har en skruv lös, det skulle vara obehaglig.
tänk att få höra att ens hjärna är trasig, att man saknar något.
vad omänsklig man skulle känna sig då, vad ensam och rädd man skulle bli.
tänk om man saknar den delen i hjärnan som gör att man kan älska folk, tänk om jag gör det?
tänk om jag egentligen inte älskar någon? för hur vet man egentligen det..
jag kanske har en överbelastad hjärna, dom kanske kan se att jag har alldeles för många tankar.
tänk om dom kan ta bort några?
typ suga ut dom i ett litet rör, sen lägga in dom i en dator så alla kan titta på dom som på film.
det hade varit något det.


Kommentarer
Postat av: Thomas

oroa dig inte.

du kanske har ADHD eller annan bokstavskombination.

många som har det. ibland undrar jag själv om jag har det för jag lite för hög tankehastighet tycker jag. finns fördelar också: man kan bli grym på ett musikinstrument när man är så snabbtänkt :)

finns idag skitbra mediciner så inget att liksom oroa sig för.

2010-10-13 @ 05:58:44
Postat av: arg elli

men vadfan? kommer du här och anklagar mig för att ha ADHD?

tack. tack det var vänligt sagt.

jag oroar mig inte, tycker bara att det är roligt att fundera på saker.

jag behöver väl inte nödvändigtvis ha något fel bara för att jag är konstig och tänker mycket?:<

2010-10-13 @ 09:26:50
Postat av: Thomas

nej elli, det var inte menat som en anklagelse.

jag sa "kanske" och jag mena inte det skulle vara nåt negativt om det skulle vara så.



har själv en grej som gör att nervtrådarna i hjärnan inte kontaktar varandra som de ska, så jag får ta en kapsel venlafaxin för att må bra och funka normalt.



bara att gilla läget typ.



hoppas du får glada nyheter där.

kram

Thomas

2010-10-13 @ 11:25:01
Postat av: -

Du skriver fan grymt bra!

2010-10-17 @ 13:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0