dfkjanfoiugrjbfdloarehujf



barnkanalen väsnas i bakgrunden av mina högljudda filosofier.
mina ögon är extra suddiga bara för att jag glasögon-strejkar.
jag är trött på min ensamhet men kan inte göra någonting åt den.
mardrömmar hemsöker min hjärna varje natt och varje gång jag vaknar om natten känns det som att ett argt spöke tittar på mig.
dumma dumma spökson.

att känna sig hatad och iakttagen med fördragna gardiner och släckta lampor borde anses som kriminellt.
jag har fängslat mig själv, jag är inlåst i mina tankar, min kropp och i min etta utan dusch.
jag är den enda som kan släppa ut mig själv, jag är den enda som har nyckeln till frihet.
ibland önskar jag att någon bara kunde ta nyckeln ifrån mig för jag kan inte använda den.
dessutom lär jag tappa bort den, vilken sekund som helst. då är jag fast för all framtid.
det borde finnas kopior..

idag berättade min mamma för mig att alvedon och ipren hjälper mot all smärta utom den man har i själen.
och idag drack jag ett kaffe som var OKEJ, det är framsteg.



Kommentarer
Postat av: FRIDA

Gnäll är bra, det får en ALLTID att må bra ;> jag tyckte det var coolt med gips tills hon började skrika som fan, då tvekade jag ifall jag verkligen ville ha gips.. det såg så ont ut :( HAHA smart, fast ändå inte. elfrida lät ascoolt ju, borde jag byta namn kanske..? nej. hehe

det fanns till&med en engelsk drottning som hette elfrida en gång!

och SNYGG BILD FÖRRESTEN! jag blidde så glad i hjärtat av den :')

2010-10-13 @ 21:47:50
URL: http://omgitsfridawoxberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0