S+T+A+L+K+E+R+S :>



egentligen är det väl rätt awesome-igt att ha folk som härmar en SLASH ser upp till en.
det är väl också rätt mysigt att folk hatar en och skriver eleka saker om en bara för att den lilla nissen är så himla avis på en. så borde man tänka.
ibland får jag megalust att typ kasta äpplen på såna som är helt magiskt snygga och bra.
fast det gör ju inte mig gladare ändå, inte bättre heller för den delen.
så jag låter bli. jag gör det bara i fantasin. för det får man göra.

det är bara så onödigt att störa sig på folk, ingenting förändras för att man gör det. dom kommer ändå fortsätta vara as-snygga och koooola.
man bara lider om man går runt och hatar folk som är fräsigare än en själv.


tänk så många jag ser upp till och småhatar som inte har en aaaning om det.
undra om nån någonsin sett upp till mig..omegosh, vilken jobbig tanke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0