och så det där knarket igen..

inatt drömde jag att jag rökte på i stugan. jag blev svinhög och allt var underbart.
hamnade på ett konstigt äventyrsbad i djungeln och såg elefanter spruta vatten.
det var troligtvis en hallucination. sen helt plötsligt var jag tillbaka i stugan.
naken var jag också.
men den här gången var jag inte rädd för att vara naken.
[ingen kan klandra mig för att vilja testa,jag har bra anledningar]

natten innan drömde jag att att snattade en liten plopp på coop och en tant tog tag i min arm och sa
"du följer med mig" det var som den gången jag åkte fast på riktigt,fast i fel affär och fel sak och fel människa.
men det kändes likadant,samma panikkänsla,samma ångestkänsla.
vad är det med mig,dessa droger och konstiga drömmar? dom är så otroligt verkliga.
det är som att jag varit med om allt jag drömmer om,bara som att jag varit fruktansvärt full.
jag kan nästan inte känna skillnaden mellan drömmar och fyllehändelser.

Kommentarer
Postat av: MORI

Älskade hjärtat mitt, huvvva´ligen vilka drömmar du har.....du får absolut inte göra som du drömmer om!!! Det är så alla människor gör som mår dåligt...tror att det ska hjälpa, men så fel det blir....du vet, man mår tusen gånger värre och så hamnar man i en ond cirkel. Jag vet att du är en klok ung tjej, så jag vet att det stannar bara vid en dröm. En annan artikel som du skrev om att dina låtar nu har namn....det är kanon. Ta hand om Ludde på veckorna, för då måste du gå ut varje dag!! :-)

Älskar dig mitt älskade barn.

2010-10-27 @ 08:44:45
Postat av: Stora T!

Men Mori, Ludde är ju med Jim nu.

Fast Elli du får gärna ha honom :D :D :D

Å jag vill också dröma om knark, bara känna känslan, om så även bara i en dröm :)

2010-10-27 @ 10:53:01
Postat av: Thomas

Du måste umgås mer med folk så din hjärna får sitt dagliga behov av att kommunicera och interagera med andra människor på planeten. Vi människor mår inte bra av ensamhet. Då uppstår hjärnspöken till slut.



Försök lev lite nyttigare och ät och motionera regelbundet så kommer du må tusen gånger bättre och slippa dessa drömmar som frestar dig till nåt ännu värre.



Kan du inte besöka nån släkting ett tag? Du behöver semester från din ensamhet.



Kram,

Thomas

2010-10-27 @ 19:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0