nödsituation

jag kan inte skriva blogg för internetsidorna vill inte funka.
och jag vill inte skriva på mobilen för det blir inte samma sak.
allt sitter ihop och det tar hundra år och det känns inte fint.
och inga bilder orkar jag med i telefon.

jag är så o-kreativ i dagarna, kan varken måla eller skriva eller fota eller klä mig.
jag är typ litet död.
nu är det bert på teve.

ps.
allt jag önskar mig är en spinkig kille med ett konstigt namn, och en systemkamera.


is it REALLY that hard?
really..?

Kommentarer
Postat av: Anton

Det finns många killar att tillgå, fast du får leta på rätt ställen. Och när nån verkar intressant, säg det rätt ut och se vad som händer.

2010-10-28 @ 20:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0