min hjärna försöker tillverka knark



jag hade en gång en dröm som handlade om att jag tog reda på hur man enkelt tillverkade eget knark.
några killar förklarade för mig hur dom hade gjort sitt knark.
först kokade dom såna här vanliga små pärlor som man typ gör halsband med.
sen stoppade dom ner dom i en fryspåse och skakade den.
sen slängde dom ner en liten vibrator, man kunde typ använda sig av en el-tandborste.
pärlorna var nämligen tvugna att bli rejält omskakade. [det hade något med att hjärnan också skulle bli omskakad att göra]
aa och sen skulle man liksom trycka in dom där små pärlorna i frigolitbitar. sen skulle man tugga från den där frigoliten och VIPS så var man hög som ett hus.

jag blev så glad där i drömmen för att jag äntligen skulle kunna fixa drugs.
sen vaknade jag och insåg hur orealistiskt det var och att jag inte alls skulle kunna fixa drugs.

kanske borde pröva ändå..



if there's a GOD up in the air, someone looking over everyone.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Det kanske inte är så lämpligt att du ger knark recept på din blogg just ifall farbror Blå råkar titta förbi... En och annan minderårig kanske försöker.



Ifall du känner att du behöver nåt som rör runt lite i hjärnan så finns det idag bra läkemedel men då måste en psykiatriker ordinera det.

2010-10-22 @ 09:18:06
Postat av: Klaggen

Det går säkert :D. Varför? För att du är ett geni ^^.

Jag älskade teorin xD.

2010-10-24 @ 15:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0