asleep or dead? ehIUfHU#Hffjdh$YIN&"T@fed#



när man är arton år måste man:
ha sex med alla sorters kön.
ha trekant, fyrkant, tiokant och miljonkant.
supa varje helg.
röka på.
hångla med killar OCH tjejer på krogen.
vara snygg.
ha MASSA fejk-kompisar.
gå i skolan & vara bra i skolan.
ha ett jobb.
ta hand om pengar.
vara bra på något speciellt.
träna.
åka utomlands med sina kompisar/sin pojkvän.
vara otrogen.
ha pojkvän.
ha fin bil och körkort.
vara rolig.
vara porrig.
vara normal.
ha fina kläder.

gör/är man inte allt det där är man en galen psykopat som behöver all världens hjälp.
det är INTE okej att vara lite efter, lite sen med att ta reda på vem man är och vad man vill.
det är OACCEPTABELT att hamna i ett hål gjort av bajs och simma omkring där några månader för att sedan komma upp tjugosju år smartare.
det är en stor press att vara arton år. man måste leva livet för annars är man ett grönt ägg bland en massa vita ägg. så måste man vara ansvarsfull för annars är man rutten och värdelös.
att vara arton innebär arton miljoner måsten.
att vara arton har inga fördelar egentligen.
jag längtar tills jag fyller nitton.
då vet alla att jag är misslyckad, nu tror alla att jag fortfarande har en chans.
det är bättre att folk tar för-givet att man inte kan något så att ingen blir chockad eller besviken när sanningen kommer fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0