trrrrrråkigt



uttråkad.
det är vad jag är.
jag vill springa femton mil kanske.
eller kanske något lite roligare och intressantare.
enrgi, jag är full av energi.
och hat. jag hatara så många.
ibland behöver jag nog gå hem och avhata mig litegrann och sedan komma tillbaka lite lugnare och kanske fräschare.

jag är nog rätt glad, samtidigt som jag är ledsen över att jag är glad.
samtidigt som jag är förvirrad. borta med vinden.
ÄSCH. jag är arg, ledsen, uttråkad, galen, konstig, vilsen och AGGRESSIV.
fast lite glad. fast ändå inte.
och så vidare.


jag vill aldrig äta en godis igen. jag vill aldrig dricka läsk igen.
jag tänker aldrig någonsin se upp till någon igen [bara tom cruise och det är okej]
jag tänker aldrig försöka härma någon, aldrig.
jag vill aldrig tänka på sorger igen.
jag vill aldrig känna mig ful eller tjock igen.

mor är min bästis. faktiskt. hon är fin,smart,rolig,klok,häftig,bra,snäll,givmild,kaxig,cool,gullig,söt,rar,bra och sådär bäst typ.
mm. mor är min bäste vän.



Kommentarer
Postat av: din största beundrare som någonsin gått i ett par högklackade skor.

jag är hungrig.

2010-11-04 @ 00:13:29
URL: http://gissavemdetkanvara.blogg.se/
Postat av: frida

:@ SNABELA.

2010-11-04 @ 19:39:00
URL: http://fridafridafrida.blogg.se/
Postat av: mememememe

EEEEHHHHMMMMM. vahetere, ät nåt.

2010-11-06 @ 12:25:32
URL: http://eeeeehehehehhe.
Postat av: Mamma

Tack för dom vackra orden.......

2010-11-14 @ 21:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0