sudda-sudda-sudda-sudda bort din sura min.



folk har dålig humor.
folk har bra humor.
folk har konstig humor.
folk har typisk humor.
folk har elak humor.
folk har snuskig humor.
folk har barnslig humor.
folk har äcklig humor.


det finns en biljon humor-isar.
tänk då vilken tur man har om man lyckas träffa en rolig människa.
för då har man samma humor.
och det är ovanligt.
DET SKA DU VETA.
för det finns ju så många olika.
jag har inte haft den turen.
min humor är....jag vet inte vad den är.
kanske alla kategorier ihopsatta.
det är inte ofta jag skrattar åt folk.
folk är så tråkiga.
folk skrattar åt saker man "ska" skratta åt.
jag skrattar nog åt allt annat.
kanske.

det är kul att skratta.
skönt. härligt. intressant. spännande. nästan lite upphetsande.
att skratta ger mig energikickar.
nu ska jag gå hem och skriva en låt om smajl. söta léenden och ljuva skratt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0