MEDDUSIN



SIR. var inte ledsen i dina ögon. jag saknar ju dig.
jag längtar efter att få sitta hemma och frysa om tårna och skriva ner allting roligt som sitter fastklistrat i mina små hjärndelar.
jag blir så upprörd, så många bilder och ord och musik som hade passat så bra ihop som inte på något vis kan komma ut i vida världen.
störigt.
hopplöst och störigt.

idag har jag hämtat ut en meddusin.
tro inte att jag inte vet att man stavar MEDICIN.
det är bara så mycket roligare att skriva på något störigt vis.
meddusin kan vara bra eller dåligt.
logiskt sett borde det vara bra.
jag är glad, för jag har aldrig ätit meddusin.
nu vill jag bryta något så jag får ha gips också.


det finns dåliga saker med att umgås med människor också. inte bara bra.
1. man äter mycket mer än man behöver.
2. man bråkar mer än man behöver.
3. man dricker mer alkohol än man borde.
4. man åker bil oftare än man går.
5. man går miste om alla kloka filosofier.
6. man inser att livet är tråkigt.
7. man blir deppig över att folk är mycket finare/roligare än en själv.
8. man sover för lite.
9. man stör sig på folk.
10. man blir sviken.
SÅDETSÅ.

jag är i hemlighet förtjust i en hemlig människa som i alla hemligheters hemligheter troligtvist aldrig kommer att få reda på det. om möjligtvist inte kanske om två år,eller så.



Kommentarer
Postat av: pedobear

hehehhehehhee. han kommer inte vara hemlig lääänge till1 ;)

2010-11-04 @ 00:12:03
URL: http://fridafridafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0