hjärnan värkte hjärtat värkte



det är skönt. det är superskönt att vara singel.
man har i-princip inga som helst stora bekymmer.
man behöver aldrig oroa sig över något.
aldrig vara rädd för att bli lämnad ensam.
nej det är bra med ensamhet.
man får vara sig själv hela tiden, man kan tycka om sig själv för man behöver inte jämföra sig med andra och ta för givet att dom är snyggare och bättre.

det enda jag vill ha är en sovkompis, en som alltid sover med mig. varendaste natt.
en som luktar gott och smakar gott och som är bra på att kramas och sånt.
inget mer. inga idiotiska känslor som får en att framkalla astma.


aam. jag är stressig. jag har inga som helst kläder och jag är ful.
jag har sågat av lite hår. det är lite kul. pyttelite.
jag blir så uttråkad av mig själv.



Kommentarer
Postat av: Ch

Nu har jag ny blogg hihi. kunde inte hålla mig haha :> ! Önskar jag också kunde dela samma åsikter om att vara singel O.o eller jag inser ju dem men ändå inte haha.

2010-11-08 @ 20:46:25
URL: http://GinAndTonic.se
Postat av: Ch

haha fel adress... X) glömde "blogg.se"

2010-11-08 @ 20:46:49
URL: http://ginandtonic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0