DÅRE.



min blogg stinker och är möglig.
jag har ingen fin text.
inga roliga bilder.
ingen bra musik.
inga bra idéer eller filosofier.
inte ens en header.
ingenting.
ingen vill läsa den utom jag själv [inte för att jag är sämre,jag är bäst] men jag vet ju redan vad det står..

tråkiga, eländiga, orättvisa, elaka och KORKADE people.
tråkiga, eländiga, orättvisa, elaka och KORKADE mig.
tråkiga, eländiga, orättvisa, elaka och KORKADE bloggjävel.


jag har kommit på varför jag är så uttråkad.
jag är så tråkig hela jag. så o-drastisk, så o-dramatisk.
så himla död.
mitt hår är blont,långt och vanligt.
mina kläder är fula,tråkiga,fina,konstiga,normala och allmänt klädiga.
jag behöver nyheter.
ny hårfärg,ny frisyr,nya kläder,ny stil,nya låtar,NYTT ALLTING.
allt är bara grått och dammigt.
som min hjärna ungefär. den är också grå och dammig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0